Copyright

All the work in this blog are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Aina Jerstad. All rights reserved



Velkommen til min fotoblogg. Håper du får en fin bildeopplevelse. Ha en fin dag!






Totalt antall sidevisninger

lørdag 23. april 2011

Chasing butterflies (1)

Chasing butterflies. One of my activities this Easter.
 Run like crazy and chasing butterflies,  just reach to lie down, before they fly off again.
Anyway, very good training.








5 kommentarer:

  1. Preciosos macros Aina sobre todo las dos primeras tomas, un fuerte abrazo desde Reinosa.

    SvarSlett
  2. Hehe, kjenner meg igjen! Men har ikke fått knipset en eneste en jeg da! Nydelige bilder - og er ikke den blomsten en ryllik?
    Ha en fortsatt fin påske da du! :)

    SvarSlett
  3. Må si et par ord til, ser at jeg ikke har sett flere av innleggene dine her. Nydelige hvitveis - det er så deilig å gå i skogen når den dukker opp!
    Og så flotte bilder av den firfislen da! Kjempestilig! Har ikke sett en firfisle siden jeg var barn, så nå ble jeg misunnelig! :)

    SvarSlett
  4. Ljuvliga bilder på fjäril! Riktigt snyggt!

    Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett
  5. Good macro! a beautiful butterfly.

    Kisses

    SvarSlett



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...