Copyright

All the work in this blog are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Aina Jerstad. All rights reserved



Velkommen til min fotoblogg. Håper du får en fin bildeopplevelse. Ha en fin dag!






Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. mai 2012

Kvinand

En serie jeg bare må vise! Trodde egentlig denne dama lå i reiret nå, men her tok jeg feil.
Her jeg rusler rundt ved vannet og titter på fuglene så kommer denne dama seilende.
Og jaggu fant a ikke ut at hun skulle ha den oppvisningen for meg før hun dro. Dykking dansing, hit og dit. Og attpåtil så meg rett i øya og tenkte: Hva glaner du på!













6 kommentarer:

  1. Så flott serie, Aina! Herlig:) Veldig vakre bilder av Skogfiolen også!
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Nydelig serie av kvinanda. Kjempefin skarphet og nydelige fager.
    Denne har jeg ikke bilde av ennå.
    Ønsker deg en flott fotouke.
    Hilda

    SvarSlett
  3. Kjempebilder Aina, dette er jammen ikke hverdagskost, få den så nært :-)

    SvarSlett
  4. Skarpe, fine portretter av "dama" i mange herlige positurer! Ser ut som hun koser deg verre!

    SvarSlett
  5. Very nice pictures of a beautiful duck. I like them all.
    Gr. Elly

    SvarSlett
  6. Fantastisk fine bilder av vakre fugler! Skarpe og flotte! Veldig bra :-)

    SvarSlett



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...