Copyright

All the work in this blog are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Aina Jerstad. All rights reserved



Velkommen til min fotoblogg. Håper du får en fin bildeopplevelse. Ha en fin dag!






Totalt antall sidevisninger

søndag 29. desember 2013

Sunny afternoon at Østensjøvannet, Oslo.

I fjor på denne tiden hadde fuglene på Østensjøvannet bare en liten pytt under broen som var åpent vann. I år er det nesten ikke is på vannet.
 



Har vært borte lenge nok fra bloggen. Og nå kommer jeg sterkere tilbake. Må bare lære meg det nye kamera først. Så skal det nok bli fart på fotograferingen igjen.
Fortsatt god romjul!

11 kommentarer:

  1. Så fine bilder.
    Ser nesten som det er fra høsten. Slik er det hos oss også.
    Håper vi får litt vinter snart.
    Ønsker deg en fin kveld.
    Fra Hilda

    SvarSlett
  2. Hvor er det nogle dejlige billeder. Det er nogle skønne nuancer og spejlinger!
    Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!

    Ser frem til enda flere i det nye året!

    SvarSlett
  4. de er så søte og så flott fotografert ! ønsker deg et riktig godt nytt år !

    SvarSlett
  5. GODT NYTT ÅR.
    Takk for all kontakt i 2013.
    Ønsker deg et fint nytt fotoår.
    Karin

    SvarSlett
  6. captured beauty
    http://sherrylicious7.blogspot.com

    SvarSlett
  7. Hei - jeg må innrømme har nok bare tittet på dine bilder på fb - men opplevelsenå se på bloggen er ganske mye bedre. Jeg har også kommet gått sjeldnere på bloggen min i det siste, det er bare slike perioder man må gjennom. De gyldne bildene dine er rett og slett fantastiske!

    SvarSlett
  8. het ziet er nog niet echt winters uit.

    SvarSlett
  9. What a beautiful picture of this duck.
    The golden glow in the water is schiterend to see! Really very beautiful.

    SvarSlett



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...