Copyright

All the work in this blog are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Aina Jerstad. All rights reserved



Velkommen til min fotoblogg. Håper du får en fin bildeopplevelse. Ha en fin dag!






Totalt antall sidevisninger

mandag 5. april 2010

Turistattraksjoner Oslo

Slottet



Aker Brygge



Nobels fredssenter



Rådhuset



Klokketårnet på Rådhuset



Latter på Aker Brygge



Franklin D Roosevelt



Universitetet i Oslo



Nationaltheateret



Stortinget



Karl Johanss gate



Karl Johans gate mot slottet


3 kommentarer:

  1. Flotte arkitekturbilder har tatt her, fikk lyst å reise til Oslo å fotografere igjen nå, som jeg såg bildene dine :)

    Mvh Anne

    SvarSlett
  2. Hei!
    Etter og ha vært inne på bloggen din og tittet på bilder, tenkte jeg og prøve dette. Du har jo så mange flotte bilder.
    Men jeg skjønner jo ikke så mye av denne bloggen. Så jeg må prøve meg fram.
    Har egentlig ikke vært i byen og tatt så mange bilder (selv om jeg bor nesten midt i). Er enda i læringsfasen når det gjelder og ta bilder.
    Håper jeg får tid til og knipse mye utover våren.
    (Tror vi har en felles venn på FB, Yngve Arntzen)
    Takk for at du var innom og tittet.
    Aina

    SvarSlett
  3. I just found your blog and want to say thank you ! It is really nice post thanks for sharing and just keep up the good work !


    greenbaypackers | philadelphiaeagles| pittsburghsteelers|newyorkgiants



    SvarSlett



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...