Copyright

All the work in this blog are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Aina Jerstad. All rights reserved



Velkommen til min fotoblogg. Håper du får en fin bildeopplevelse. Ha en fin dag!






Totalt antall sidevisninger

søndag 4. mai 2014

Et Ekorn krysset min sti i dag

Etter å ha tråkket samme sti i noen år nå. Sa var jeg så heldig og treffe på denne krabaten i dag. Turde nesten ikke puste, da jeg trodde den skulle stikke. Rakk da noen bilder først. 








16 kommentarer:

  1. Så fina bilder av ekorren ,bild 3 är min favorit har inte sett en ekorre på det viset förut ,kram Nette

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Nette Cecilia. Så fint du liker bildene. Den satt å klødde seg på magen.

      Slett
  2. Flotte bilder!De er bare nydelige skapninger. Så gøy bilde når han klør se på magen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Monica. Søte er de. Og Ja jeg holdt pusten her en stund. Trodde den skulle stikke.

      Slett
  3. Fine billeder af den lille charmetrold :-) Her er de mere rødbrune end hos dig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Madame. Jeg tror nok denne enda har litt av vinterpelsen. Det står på nettet at vinterpelsen er mer grå.

      Slett
  4. Fine bilder av ekornet som fortsatt har vinterpelsen sin.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Brit. Satt akkurat å leste på nett at de er mer grå på vinteren.

      Slett
  5. Så skjønn! De er bare så nydelige!

    Mvh Knut

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja søte små er de. Ha en fin dag Knut!

      Slett
  6. de er så søte ! kjempe fine bilder !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det. Ha en fortsatt fin dag Dirk!

      Slett
  7. Så fin den var og knallfine bilder du fikk av karen ! Mange fine vårbilde under her også ! En deilig tid - nyt maidagan !

    SvarSlett
    Svar
    1. Mange takk Liva. Ha en flott mai du også.

      Slett
  8. Så fine bilder. Har ikke vært innom bloggen din før,men nå skal jeg kikke enda mere. Ha en flott dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  9. photo #3 from the top is super : )

    SvarSlett



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...