Copyright

All the work in this blog are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Aina Jerstad. All rights reserved



Velkommen til min fotoblogg. Håper du får en fin bildeopplevelse. Ha en fin dag!






Totalt antall sidevisninger

mandag 12. mars 2012

Fugler ved Østensjøvannet

 Lys Stokkand. Etter det jeg har funnet ut ble det klekket et kull med lyse stokkender ved Østensjøvannet i 2008.
 Stokkand hunn

 Stokkand hann

 Kanadagås

 Hvitkinngås

 Sothøne

 Grågås

Knoppsvaner

 Bestevenner i vannet


Noen av fuglene som holder til der. Håper å få se flere arter i løpet av våre og sommeren.

11 kommentarer:

  1. Kjempefin billedserie fra Østensjøvannet! Skarpe og fine blinkskudd alle sammen :))

    SvarSlett
  2. Fina bilder du fått med dig och som du delar med oss !

    SvarSlett
  3. Oi,oi dette var en knallserie. Det der vannet har jeg lenge hatt lyst til å besøke.
    Du har fotografert dem så nydelig!
    Den hvitkinngåsen likte jeg så godt.
    Ha en trivelig uke videre til deg.

    SvarSlett
  4. Excellent shots,
    Greetings. -

    SvarSlett
  5. Vakker serie med flotte bilder med utmerket skarphet!

    Får lyst og må nok ta meg en tur dit jeg også.

    mvh Knut

    SvarSlett
  6. Flott bildeserie av så mange forskjellige, fine fugler!
    Moro å se dem på så nært hold!

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder, skarpe og harmoniske. Velkommen til å se muine siste "arktisk vår"-bilder - ha ei god natt !

    SvarSlett
  8. Fantastiske fuglebilder!! Så nære store bilder av flotte fugler! Heldige du som har så mange typer fugler i nærheten. Du er kjempeflink, Aina!!

    SvarSlett
  9. Oh my goodness Aina, these are truly stunning.
    The detail you have captured in each is fantastic!

    SvarSlett
  10. piękne zdjęcia ptaków!:))ładnie kadrowane

    SvarSlett



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...